YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Czytaj więcej: 10 pomysłów na wykorzystanie YouTube'a w firmie

Darmowe ankiety

Ankiety to podstawowe i jedne z najchętniej wykorzystywanych rodzajów badań marketingowych. Stosują je zarówno firmy (np. w celu pozyskania opinii klientów o swoim produkcie), jak i osoby prywatne (np. studenci i naukowcy - na potrzeby swoich badań czy ekspertyz). Ze względu na łatwość tworzenia ankiet i zbierania odpowiedzi, ogromną popularnością cieszą się obecnie ankiety internetowe. W sieci można znaleźć wiele polskojęzycznych narzędzi do ich tworzenia - w tym zupełnie darmowych. Sprawdźmy, z których warto skorzystać.

Czytaj więcej: Jak za darmo stworzyć ankietę?

Firmowy dział IT

W Polsce i na świecie coraz popularniejszy staje się outsourcing - również w branży IT. Firmy coraz częściej zdają się na usługi innych przedsiębiorstw, rezygnując z zatrudniania własnych specjalistów. I słusznie - wszak trudno być ekspertem w każdej dziedzinie. Czy warto jednak zupełnie rezygnować z własnego firmowego działu IT? Zdecydowanie nie!

Czytaj więcej: Czy warto inwestować w wewnętrzny dział IT?

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.

Czytaj więcej: Jak za darmo wysłać newsletter i korespondencję masową do klientów?

Ile kosztuje system informatyczny?

Ile trzeba zapłacić za wdrożenie dobrego systemu informatycznego (np. klasy ERP czy CRM) w firmie? Trudno o jednoznaczną odpowiedź - koszt implementacji oprogramowania może być bowiem bardzo różny. Zależy on od wielu czynników, takich jak wielkość i specyfika firmy, jej indywidualne potrzeby, rodzaj systemu, sposób licencjonowania danego produktu, a także tego czy instalacja i szkolenie z obsługi przebiegną własnymi siłami, czy może z pomocą zewnętrznej firmy wdrożeniowej. Sprawdźmy ile może kosztować system informatyczny, w zależności od powyższych kryteriów.

Czytaj więcej: Ile kosztują systemy informatyczne dla firm?
Kontakt
Nazywam się Piotr Rawski. Z wykształcenia (a także z pasji) jestem informatykiem i ekonomistą - wykorzystującym dobrodziejstwa IT w świecie... Czytaj więcej...
Jak usunąć domenę z listy spamowej?
Podstawą współczesnej komunikacji w biznesie, oprócz spotkań bezpośrednich i rozmów telefonicznych, jest korespondencja mailowa. Każdy z nas... Czytaj więcej...
Czy warto inwestować w wewnętrzny dział IT?
W Polsce i na świecie coraz popularniejszy staje się outsourcing - również w branży IT. Firmy coraz częściej zdają się na usługi innych... Czytaj więcej...
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Komentarze czytelników

Mateusz
Kasiu doskonale wyjaśnił Ci to Piotr jeżeli chodzi o system klasy ERP dostępny przez przeglądarkę. Z...
Bardzo ciekawy artykuł, jestem pod wrażeniem wiedzy autora. Uważam, że każda większa firma powinna ...
Ja korzystam z redcart i jestem zadowolona sisunia.pl