YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Darmowe ankiety

Ankiety to podstawowe i jedne z najchętniej wykorzystywanych rodzajów badań marketingowych. Stosują je zarówno firmy (np. w celu pozyskania opinii klientów o swoim produkcie), jak i osoby prywatne (np. studenci i naukowcy - na potrzeby swoich badań czy ekspertyz). Ze względu na łatwość tworzenia ankiet i zbierania odpowiedzi, ogromną popularnością cieszą się obecnie ankiety internetowe. W sieci można znaleźć wiele polskojęzycznych narzędzi do ich tworzenia - w tym zupełnie darmowych. Sprawdźmy, z których warto skorzystać.

Firmowy dział IT

W Polsce i na świecie coraz popularniejszy staje się outsourcing - również w branży IT. Firmy coraz częściej zdają się na usługi innych przedsiębiorstw, rezygnując z zatrudniania własnych specjalistów. I słusznie - wszak trudno być ekspertem w każdej dziedzinie. Czy warto jednak zupełnie rezygnować z własnego firmowego działu IT? Zdecydowanie nie!

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.

Ile kosztuje system informatyczny?

Ile trzeba zapłacić za wdrożenie dobrego systemu informatycznego (np. klasy ERP czy CRM) w firmie? Trudno o jednoznaczną odpowiedź - koszt implementacji oprogramowania może być bowiem bardzo różny. Zależy on od wielu czynników, takich jak wielkość i specyfika firmy, jej indywidualne potrzeby, rodzaj systemu, sposób licencjonowania danego produktu, a także tego czy instalacja i szkolenie z obsługi przebiegną własnymi siłami, czy może z pomocą zewnętrznej firmy wdrożeniowej. Sprawdźmy ile może kosztować system informatyczny, w zależności od powyższych kryteriów.


  • Systemy informatyczne dla firm niedziela, 16, marzec 2014

    W naszym kraju coraz więcej osób dostrzega olbrzymi potencjał oprogramowania typu Open Source (który na świecie dostrzeżono nieco wcześniej - w niektórych państwach tego typu oprogramowanie...

  • Firmowa strona internetowa wtorek, 26, listopad 2013

    W dzisiejszych czasach, każda strona internetowa może stać się celem ataków cyberprzestępców. I to niezależnie czy mowa o dużej stronie firmowej czy też niewielkim, prywatnym blogu. Jedną...

  • Zarządzanie projektami i zasobami sobota, 16, maj 2015

    Wszystkim pracodawcom zależy na tym, aby ich kadra posiadała wysokie, sukcesywnie rozwijane kwalifikacje. W związku z tym, wiele firm wspomaga swoich pracowników w zdobywaniu wiedzy wysyłając...

  • Firmowa strona internetowa sobota, 08, sierpień 2015

    Coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie własnego bloga. I słusznie, statystyki wyraźnie wskazują bowiem, że przedsiębiorstwa blogujące przyciągają znacznie więcej potencjalnych...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Komentarze czytelników

MikeK
No ja z kreatorami mam podobne doświadczenia jak koledzy wyżej, faktycznie lepiej kupić gotowy już s...
Klaudia
Dzięki, wiele przydatnych informacji - CRM to jest naprawdę coś wspaniałego i każdemu polecam - nawe...
U nas w firmie stosujemy kilka narzędzi do pomiaru pozycji i jakości naszej strony czy konkurencji. ...