Najlepsze darmowe sklepy internetowe

Własny sklep internetowy to jedna z najpopularniejszych, a zarazem najprostszych do rozpoczęcia form działalności biznesowej w internecie. Sprzedaż w sieci łatwo rozpocząć między innymi ze względu na szeroką dostępność różnego rodzaju oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego.

Wśród nich sporą popularnością cieszą się rozwiązania darmowe (opensource'owe). Sprawdźmy po które sięgnąć aby szybko i bezboleśnie uruchomić własną działalność ecommerce.

YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Darmowe ankiety

Ankiety to podstawowe i jedne z najchętniej wykorzystywanych rodzajów badań marketingowych. Stosują je zarówno firmy (np. w celu pozyskania opinii klientów o swoim produkcie), jak i osoby prywatne (np. studenci i naukowcy - na potrzeby swoich badań czy ekspertyz). Ze względu na łatwość tworzenia ankiet i zbierania odpowiedzi, ogromną popularnością cieszą się obecnie ankiety internetowe. W sieci można znaleźć wiele polskojęzycznych narzędzi do ich tworzenia - w tym zupełnie darmowych. Sprawdźmy, z których warto skorzystać.

Firmowy dział IT

W Polsce i na świecie coraz popularniejszy staje się outsourcing - również w branży IT. Firmy coraz częściej zdają się na usługi innych przedsiębiorstw, rezygnując z zatrudniania własnych specjalistów. I słusznie - wszak trudno być ekspertem w każdej dziedzinie. Czy warto jednak zupełnie rezygnować z własnego firmowego działu IT? Zdecydowanie nie!

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.


  • Zarządzanie projektami i zasobami niedziela, 06, lipiec 2014

    Firmę tworzą nie pieniądze, aktywa, pasywa bądź klienci. Firmę tworzą pracujący w niej ludzie - to ich charakterystyki, samopoczucie i kompetencje w największym stopniu decydują o tym, czy...

  • Analityka i procesy czwartek, 25, luty 2016

    Współczesny biznes to sfera, w której szczególną rolę odgrywa informacja. I to informacja odpowiednio przygotowana - taka, którą można szybko i łatwo przekuć w wartościową wiedzę...

  • Zarządzanie projektami i zasobami wtorek, 10, maj 2016

    Według moich obserwacji, większość problemów organizacyjnych polskich przedsiębiorstw dotyczy dwóch obszarów: firmowej komunikacji (wliczając w nią dostęp do wiedzy i informacji) oraz...

  • Narzędzia pracy grupowej poniedziałek, 07, wrzesień 2015

    Telekonferencje to nieodłączny element współczesnego biznesu. Dzięki nim działania takie jak negocjacje handlowe czy spotkania projektowe można skutecznie prowadzić w trybie zdalnym - bez...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Komentarze czytelników

Wiesław Stępiński
Bardzo przyjazny CMS jednak ma jedną ważną niedoskonałość a mianowicie RWD. Ustawienia i poprawki mo...
Emilia
MikeK dzięki wielkie! Sprawdziłąm ten nastartup i faktycznie bardzo szybko poszło