Firmowa strona internetowa

Google Analytics

Głównym zadaniem firmowej strony WWW jest zazwyczaj pełnienie funkcji wizytówki przedsiębiorstwa w internecie. Reklamy, która przyciągnęłoby odwiedzających ją klientów - portfolio, które pomogłoby pozyskać zleceniodawców na usługi firmy. W jaki sposób mierzyć marketingową skuteczność naszej witryny? Skąd wiedzieć, które z jej elementów przynoszą najlepsze efekty, a które należałoby udoskonalić? To proste - za pomocą darmowej platformy Google Analytics.

Czytaj więcej: Google Analytics: Dlaczego warto śledzić statystyki firmowej strony...

Szybka indeksacja strony przez Google

Często zależy nam, aby nowo napisany artykuł na naszej stronie internetowej stał się szybko dostępny w wynikach wyszukiwania Google. Aby było to możliwe, naszą stronę internetową z nową zawartością musi odwiedzić robot Google - program komputerowy, który pełza po czeluściach internetu aktualizując informacje o poszczególnych witrynach WWW. Co zrobić aby trafił on na naszą stronę szybciej?

Czytaj więcej: Jak zmusić Google do szybkiej indeksacji strony?

Generatory stron WWW

Brak umiejętności i pieniędzy nie może być już dłużej wytłumaczeniem dla firm, które nie posiadają własnej wizytówki w internecie. Wszystko dzięki darmowym generatorom stron WWW, dzięki którym w kilka minut, bezpłatnie utworzymy nasze miejsce w globalnej sieci - atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne. Bardzo łatwo - bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy informatycznej. Wystarczy odrobina dobrych chęci.

Przyjrzyjmy się najlepszym dostępnym obecnie bezpłatnym kreatorom stron internetowych.

Czytaj więcej: 5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW

Najważniejsze elementy firmowej strony WWW

Dziś niemal każda firma ma w internecie swoją wizytówkę - stronę WWW. I słusznie - jest to bowiem jeden z najłatwiejszych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Aby jednak firmowa strona była skuteczna - tj. spełniała swoje zadanie, musi zawierać kilka istotnych elementów. Oto osiem, naszym zdaniem, najważniejszych.

Czytaj więcej: Tego nie może zabraknąć na firmowej stronie WWW
Jak przenieść domenę internetową do innego (tańszego) operatora?
Za domenę internetową nie warto przepłacać. To jedynie adres naszej witryny, który będzie działał tak samo dobrze zarówno w abonamencie za 1... Czytaj więcej...
Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...
Najlepsze kreatory stron WWW 2017 - porównanie
Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Jak zmusić Google do szybkiej indeksacji strony?
Często zależy nam, aby nowo napisany artykuł na naszej stronie internetowej stał się szybko dostępny w wynikach wyszukiwania Google. Aby było... Czytaj więcej...
Firmowa strona internetowa w 15 minut: test kreatora stron WWW mamfirme.pl
Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z... Czytaj więcej...
Cechy dobrej firmowej strony internetowej
Czym powinna charakteryzować się dobra firmowa strona internetowa? Przede wszystkim witryna tego typu powinna być czytelna i prosta w obsłudze -... Czytaj więcej...
Oszustwa domenowe: Domain Service Notice
W dzisiejszych czasach, każda strona internetowa może stać się celem ataków cyberprzestępców. I to niezależnie czy mowa o dużej stronie... Czytaj więcej...
Cała prawda o SEO - czy warto w nie inwestować?
Każdemu posiadaczowi strony internetowej zależy na tym, aby była ona prezentowana w wynikach wyszukiwania Google jak najwyżej - najlepiej na... Czytaj więcej...