Reklama w internecie

Reklama na Wikipedii

Dzisiejszy internet przepełniony jest reklamami. Czyhają one na internautę praktycznie wszędzie, przybierając przeróżne formy: dźwięku, obrazu, tekstu czy też interaktywnych gier. Nieustannie bombardowani promocyjnymi treściami, mimowolnie uodparniamy się na nie, sprawiając, że firmy chcące dotrzeć do potencjalnych klientów, muszą przeznaczać na reklamę coraz więcej pieniędzy bądź szukać nowych, skuteczniejszych nośników marketingowych. Czyli takich miejsc, które każdego dnia odwiedzają miliony osób. Miejsc, które wolne są od reklam konkurencji. Miejsc takich jak... Wikipedia.

Zwiększ widoczność firmy w Google Maps

Jeśli prowadzisz firmę, koniecznie umieść ją w usłudze Google Maps - to nic nie kosztuje, a może przynieść Ci mnóstwo korzyści (o tym dlaczego każda firma powinna znaleźć się na Mapach Google pisaliśmy tutaj). Niestety, ilość tych korzyści często zależy od widzimisię koncernu z Mountain View, który wpisy różnych firm traktuje w odmienny sposób (np. niektóre przedsiębiorstwa widoczne są na mapie już na niewielkich poziomach zbliżenia, podczas gdy inne można zauważyć tylko na większych). Na szczęście, na widoczność firmy w Google Maps można jednak w pewien sposób wpłynąć - sprawdź jak!

Zwiększ widoczność firmy w Google Maps

Bez wątpienia, jednym z pierwszych kroków związanych z promocją firmy w internecie powinno być umieszczenie jej na Mapach Google (Google Maps). Google Maps to bezpłatna usługa koncernu z Mountain View, dostarczająca użytkownikom interaktywnych map świata, opartych na rzeczywistych zdjęciach satelitarnych i tradycyjnych. Dzięki nim obejrzymy zarówno kontynenty "oczami kosmonauty", jak i drzwi własnego domu, widziane z perspektywy przypadkowego przechodnia. Jako, że na Mapach Google, rzeczywiste widoki miast dodatkowo oznakowano, nakładając na nie m.in. siatkę dróg oraz punkty użyteczności publicznej - w tym również prywatne przedsiębiorstwa, usługa ta umożliwia ich łatwe wyszukiwanie. Dając znaleźć się w Google Maps, Twoja firma znacznie zwiększa swoje szanse na sukces!


System CRM dla dużej i średniej firmy - jaki wybrać?
Wdrożenie oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami bardzo często rozpoczynamy od poszukiwania najlepszego dostępnego systemu CRM.... Czytaj więcej...
6 najlepszych darmowych komunikatorów dla firm
Odkąd w Polsce pojawiło się Gadu-Gadu (wyparte później przez Skype'a, Messengera, SnapChata i masę innych komunikatorów mniej lub bardziej... Czytaj więcej...
Fakturownia.pl - czyli jak najłatwiej wystawić fakturę?
Wielu z nas wzbrania się przed założeniem własnej działalności gospodarczej - pomimo ciekawego pomysłu i dobrego biznesplanu. Częstymi... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Fireshot - najlepszy program do obróbki screenów
Screeny, czyli zrzuty ekranowe, to świetne dodatki do wszelkiego rodzaju prezentacji, materiałów szkoleniowych, marketingowych czy dokumentacji.... Czytaj więcej...
Jak mobilnie zarządzać pracownikami?
Zasoby ludzkie to najważniejsze aktywa w firmie - wie o tym każdy przedsiębiorca. Ze względu na swoją wyjątkową wartość i specyfikę, kadry... Czytaj więcej...
Jak skutecznie śledzić odwiedzających stronę WWW za pomocą Mautica?
Mautic, czyli najlepszy darmowy system typu marketing automation, któremu poświęciłem ostatni artykuł, pozwala między innymi monitorować... Czytaj więcej...
Cechy dobrej firmowej strony internetowej
Czym powinna charakteryzować się dobra firmowa strona internetowa? Przede wszystkim witryna tego typu powinna być czytelna i prosta w obsłudze -... Czytaj więcej...
Dlaczego warto wdrożyć system CRM w firmie? Oto 5 powodów
Badania pokazują, że coraz więcej firm zamierza w niedalekiej przyszłości sięgnąć po oprogramowanie klasy CRM, czyli system do zarządzania... Czytaj więcej...