Marketing

Prawda o SEO

Każdemu posiadaczowi strony internetowej zależy na tym, aby była ona prezentowana w wynikach wyszukiwania Google jak najwyżej - najlepiej na pierwszym miejscu lub przynajmniej w TOP10. Wielu inwestuje w usługi SEO, których celem jest wywindowanie strony WWW na szczyt wyników wyszukiwania konkretnych fraz. Czy zewnętrzne usługi SEO to jednak najlepsza metoda pozycjonowania strony internetowej?

YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Darmowe ankiety

Ankiety to podstawowe i jedne z najchętniej wykorzystywanych rodzajów badań marketingowych. Stosują je zarówno firmy (np. w celu pozyskania opinii klientów o swoim produkcie), jak i osoby prywatne (np. studenci i naukowcy - na potrzeby swoich badań czy ekspertyz). Ze względu na łatwość tworzenia ankiet i zbierania odpowiedzi, ogromną popularnością cieszą się obecnie ankiety internetowe. W sieci można znaleźć wiele polskojęzycznych narzędzi do ich tworzenia - w tym zupełnie darmowych. Sprawdźmy, z których warto skorzystać.

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.

  • Marketing piątek, 11, wrzesień 2015

    Podstawą współczesnej komunikacji w biznesie, oprócz spotkań bezpośrednich i rozmów telefonicznych, jest korespondencja mailowa. Każdy z nas codziennie odbiera i wysyła przynajmniej kilka...

  • Firmowa strona internetowa sobota, 08, sierpień 2015

    Coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie własnego bloga. I słusznie, statystyki wyraźnie wskazują bowiem, że przedsiębiorstwa blogujące przyciągają znacznie więcej potencjalnych...

  • Reklama w internecie niedziela, 09, marzec 2014

    Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie wykorzystywać - np. do prezentacji adresu firmy na...

  • Firmowa strona internetowa sobota, 15, listopad 2014

    Uruchamiając w internecie stronę internetową, platformę usługową, portal czy bloga, stajemy przed koniecznością rejestracji domeny internetowej, pod którą nasz produkt będzie dostępny w...




Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Zapraszam również na mój nowy blog: piotrrawski.pl

Również na stronie:

  • Firmowa strona internetowa czwartek, 28, styczeń 2016

    Łatwo jest śledzić statystyki własnej strony internetowej. Znacznie trudniej zdobyć dane dotyczące cudzej witryny - np. konkurencji. Nie jest to jednak niemożliwe. Dzięki kilku narzędziom...

  • Zarządzanie projektami i zasobami niedziela, 05, październik 2014

    Zasoby ludzkie to najważniejsze aktywa w firmie - wie o tym każdy przedsiębiorca. Ze względu na swoją wyjątkową wartość i specyfikę, kadry wymagają odpowiedniego zarządzania nimi -...

  • Zarządzanie projektami i zasobami sobota, 07, marzec 2015

    Każdy przedsiębiorca zgodzi się chyba ze stwierdzeniem, że jednym z najtrudniejszych elementów związanych z prowadzeniem firmy jest zarządzanie zasobami ludzkimi - czyli jej pracownikami....