Marketing

Prawda o SEO

Każdemu posiadaczowi strony internetowej zależy na tym, aby była ona prezentowana w wynikach wyszukiwania Google jak najwyżej - najlepiej na pierwszym miejscu lub przynajmniej w TOP10. Wielu inwestuje w usługi SEO, których celem jest wywindowanie strony WWW na szczyt wyników wyszukiwania konkretnych fraz. Czy zewnętrzne usługi SEO to jednak najlepsza metoda pozycjonowania strony internetowej?

YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Darmowe ankiety

Ankiety to podstawowe i jedne z najchętniej wykorzystywanych rodzajów badań marketingowych. Stosują je zarówno firmy (np. w celu pozyskania opinii klientów o swoim produkcie), jak i osoby prywatne (np. studenci i naukowcy - na potrzeby swoich badań czy ekspertyz). Ze względu na łatwość tworzenia ankiet i zbierania odpowiedzi, ogromną popularnością cieszą się obecnie ankiety internetowe. W sieci można znaleźć wiele polskojęzycznych narzędzi do ich tworzenia - w tym zupełnie darmowych. Sprawdźmy, z których warto skorzystać.

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.


Jak nowocześnie informatyzować przedsiębiorstwo? Digitalizacja firmy z systemem ERP
Technologie informatyczne od początku swojego istnienia wspierają biznes - dzięki czemu same od kilku dziesięcioleci mają okazję dynamicznie... Czytaj więcej...
Systemy ERP - korzyści dla małych i średnich firm
Coroczne badania GUS pokazują, że większość przedsiębiorców w naszym kraju w dalszym ciągu nie spieszy się z cyfrową transformacją swoich... Czytaj więcej...
Jak najłatwiej zarządzać zadaniami w firmie?
Większość polskich firm korzysta z pakietu Microsoft Office - w tym coraz częściej z jego najnowszej odsłony Office 365. Mało kto jednak zdaje... Czytaj więcej...
Co to jest system CRM? Rodzaje i przykłady rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami
O systemach CRM wiele się mówi i pisze, jednak nie zawsze tylko i wyłącznie prawdę. Zastosowanie oprogramowania tej klasy w biznesie jest bowiem... Czytaj więcej...
Jakim systemem wspierać Zarządzanie przez Cele (MBO)?
Proces Zarządzania przez Cele (MbO – Management by Objectives) mimo, że de facto kończy się oceną realizacji celów, różni się od Oceny... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Oprogramowanie dedykowane czy Open Source?
Aby oprogramowanie mogło skutecznie wspierać działalność firmy, musi być dopasowane do potrzeb prowadzonego biznesu i jego specyfiki. Z tego... Czytaj więcej...
Toggl - skuteczna ewidencja czasu pracy
Czas pracy można ewidencjonować na bardzo wiele sposobów. O tym, na czym polega time tracking i dlaczego warto stosować go w każdej firmie... Czytaj więcej...
Cechy dobrej firmowej strony internetowej
Czym powinna charakteryzować się dobra firmowa strona internetowa? Przede wszystkim witryna tego typu powinna być czytelna i prosta w obsłudze -... Czytaj więcej...
7 systemów, które zwiększą sprzedaż w Twojej firmie
Jak zwiększyć sprzedaż? - to pytanie spędza sen z powiek właścicielom przedsiębiorstw, ich managerom i sprzedawcom. I choć nie istnieje jeden... Czytaj więcej...
Atak hakerski na firmową stronę WWW - jak go odeprzeć?
Czasem po wpisaniu w przeglądarce adresu własnej strony internetowej można się wielce zdziwić i np. jej nie zastać. Bądź, co gorsze, zastać... Czytaj więcej...