Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

SugarCRM, a efektywna sprzedaż

W ramach konferencji Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM zaplanowano cztery wystąpienia specjalistów w zakresie metodologii sprzedaży, projektowania procesów biznesowych oraz wdrażania systemu SugarCRM:

  • Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM (Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland),
  • Modern CRM. User adoption challenge. (Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.),
  • Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM (Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group),
  • Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM (Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group).

Celem każdego z nich będzie przybliżenie uczestnikom konferencji problematyki zarządzania sprzedażą w firmie oraz przedstawienie możliwości najnowocześniejszych systemów CRM (na przykładzie SugarCRM) wspierających procesy sprzedażowe. Oczywiście podczas konferencji nie zabraknie również miejsca na otwartą dyskusję, kawę i lunch dla wszystkich gości. Szczegółowe informacje o wydarzeniu, jego agendzie, a także prelegentach można znaleźć na stronie organizatora konferencji, firmy eVolpe Consulting Group.

Jak się zapisać?

Konferencja Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM odbędzie się 27 października 2015 roku w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia i zarejestrować się jako uczestnik. Gorąco polecam!

Przeczytaj również:


  • Brak komentarzy
Dodaj komentarz

Monitorowanie firmowej strony WWW - dlaczego jest konieczne?
Monitoring strony internetowej to usługa, która kosztuje bardzo niewiele (bądź wcale), a może uchronić naszą firmę przed ogromnymi stratami.... Czytaj więcej...
Jak samodzielnie stworzyć firmową stronę WWW?
Ofert na wykonanie strony internetowej można znaleźć w sieci całe mnóstwo. Większość z nich wydaje się być całkiem przystępna - własną... Czytaj więcej...
Zarządzanie zespołem rozproszonym - wyzwania i dobre praktyki
Zarządzanie zespołem już z definicji nie jest łatwe. Każdy z nas ma bowiem inny charakter, potrzeby, styl pracy, przyzwyczajenia. Rolą managera... Czytaj więcej...
Umowa serwisowa - jaka zapewni spokojną eksploatację oprogramowania?
Bez zagwarantowanej opieki serwisowej wdrożenie jakiegokolwiek oprogramowania nie ma prawa się udać. Pomimo przeprowadzonych testów, błędy... Czytaj więcej...
Dobry system do oceny kompetencji pracowników, czyli jaki?
Ocena kompetencji? Nic prostszego, klikamy w arkusz, wyświetla się wynik i koniec. Niestety, w zarządzaniu zasobami ludzkimi podstawowym... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Dobry system CRM, czyli jaki? (poradnik - część II: Sprzedaż)
Dobry system CRM to coś więcej niż prosta baza klientów czy rejestr prowadzonych z nimi rozmów telefonicznych. Jako, że CRM to podstawowe... Czytaj więcej...
Dobry system CRM, czyli jaki? (poradnik - część I: Poczta e-mail)
W internecie (również na łamach mojego bloga) można znaleźć masę rankingów i zestawień najlepszych systemów CRM. Mimo że często są to... Czytaj więcej...
SugarCRM, SuiteCRM i vTiger - porównanie najlepszych darmowych systemów CRM
SugarCRM, SuiteCRM i vTiger to obecnie najpopularniejsze, a zarazem najlepsze dostępne na rynku darmowe, opensource'owe systemy CRM. Co ciekawe... Czytaj więcej...
Gamifikacja CRM - chwyt marketingowy czy świetny sposób na zaangażowanie pracowników?
Nieco ponad półtora roku temu po raz pierwszy pisałem o gamifikacji w rozwiązaniach informatycznych dla biznesu, podejściu w tamtym czasie... Czytaj więcej...
Efektywna współpraca systemów CRM i Marketing Automation
Systemy CRM oraz Marketing Automation są podstawowymi narzędziami pracy działów handlowych wielu firm. W niektórych obszarach ich funkcje zdają... Czytaj więcej...