Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

SugarCRM, a efektywna sprzedaż

W ramach konferencji Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM zaplanowano cztery wystąpienia specjalistów w zakresie metodologii sprzedaży, projektowania procesów biznesowych oraz wdrażania systemu SugarCRM:

  • Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM (Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland),
  • Modern CRM. User adoption challenge. (Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.),
  • Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM (Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group),
  • Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM (Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group).

Celem każdego z nich będzie przybliżenie uczestnikom konferencji problematyki zarządzania sprzedażą w firmie oraz przedstawienie możliwości najnowocześniejszych systemów CRM (na przykładzie SugarCRM) wspierających procesy sprzedażowe. Oczywiście podczas konferencji nie zabraknie również miejsca na otwartą dyskusję, kawę i lunch dla wszystkich gości. Szczegółowe informacje o wydarzeniu, jego agendzie, a także prelegentach można znaleźć na stronie organizatora konferencji, firmy eVolpe Consulting Group.

Jak się zapisać?

Konferencja Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM odbędzie się 27 października 2015 roku w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia i zarejestrować się jako uczestnik. Gorąco polecam!

Przeczytaj również:


  • Brak komentarzy
Dodaj komentarz
Gamifikacja CRM - chwyt marketingowy czy świetny sposób na zaangażowanie pracowników?
Nieco ponad półtora roku temu po raz pierwszy pisałem o gamifikacji w rozwiązaniach informatycznych dla biznesu, podejściu w tamtym czasie... Czytaj więcej...
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Dekalog użytkownika systemu CRM
Posiadasz system CRM, który jednak nie przynosi Twojej firmie spodziewanych korzyści? Oprogramowanie zamiast porządkować i usprawniać twoją... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

CRM czy SFA? Do czego służą systemy Sales Force Automation?
W przeciwieństwie do CRM, termin SFA nie jest w Polsce dobrze znany. Mgliste, aczkolwiek bardzo chwytliwe marketingowo pojęcie Sales Force... Czytaj więcej...
SugarCRM, SuiteCRM i vTiger - porównanie najlepszych darmowych systemów CRM
SugarCRM, SuiteCRM i vTiger to obecnie najpopularniejsze, a zarazem najlepsze dostępne na rynku darmowe, opensource'owe systemy CRM. Co ciekawe... Czytaj więcej...
Efektywna współpraca systemów CRM i Marketing Automation
Systemy CRM oraz Marketing Automation są podstawowymi narzędziami pracy działów handlowych wielu firm. W niektórych obszarach ich funkcje zdają... Czytaj więcej...
Dobry system CRM, czyli jaki? (poradnik - część I: Poczta e-mail)
W internecie (również na łamach mojego bloga) można znaleźć masę rankingów i zestawień najlepszych systemów CRM. Mimo że często są to... Czytaj więcej...
Gamifikacja CRM - chwyt marketingowy czy świetny sposób na zaangażowanie pracowników?
Nieco ponad półtora roku temu po raz pierwszy pisałem o gamifikacji w rozwiązaniach informatycznych dla biznesu, podejściu w tamtym czasie... Czytaj więcej...