Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

SugarCRM, a efektywna sprzedaż

W ramach konferencji Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM zaplanowano cztery wystąpienia specjalistów w zakresie metodologii sprzedaży, projektowania procesów biznesowych oraz wdrażania systemu SugarCRM:

  • Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM (Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland),
  • Modern CRM. User adoption challenge. (Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.),
  • Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM (Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group),
  • Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM (Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group).

Celem każdego z nich będzie przybliżenie uczestnikom konferencji problematyki zarządzania sprzedażą w firmie oraz przedstawienie możliwości najnowocześniejszych systemów CRM (na przykładzie SugarCRM) wspierających procesy sprzedażowe. Oczywiście podczas konferencji nie zabraknie również miejsca na otwartą dyskusję, kawę i lunch dla wszystkich gości. Szczegółowe informacje o wydarzeniu, jego agendzie, a także prelegentach można znaleźć na stronie organizatora konferencji, firmy eVolpe Consulting Group.

Jak się zapisać?

Konferencja Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM odbędzie się 27 października 2015 roku w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia i zarejestrować się jako uczestnik. Gorąco polecam!

Przeczytaj również:


  • Brak komentarzy
Dodaj komentarz
Gamifikacja CRM - chwyt marketingowy czy świetny sposób na zaangażowanie pracowników?
Nieco ponad półtora roku temu po raz pierwszy pisałem o gamifikacji w rozwiązaniach informatycznych dla biznesu, podejściu w tamtym czasie... Czytaj więcej...
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Dekalog użytkownika systemu CRM
Posiadasz system CRM, który jednak nie przynosi Twojej firmie spodziewanych korzyści? Oprogramowanie zamiast porządkować i usprawniać twoją... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

vTiger CRM: 3 funkcje, których na pewno nie użyjesz
vTiger w wersji 6.0 to CRM o bodaj największej funkcjonalności spośród wszystkich dostępnych na rynku darmowych systemów do zarządzania... Czytaj więcej...
10 najlepszych darmowych systemów CRM (cz. 2)
Na rynku oprogramowania typu CRM jest na pęczki. Opensource'owych systemów CRM, czyli takich, które możemy swobodnie rozwijać i które dostępne... Czytaj więcej...
SuiteCRM - najlepszy darmowy system CRM?
Pod koniec 2013 roku na rynku systemów CRM (do zarządzania relacjami z klientami) pojawił się nowy gracz - SuiteCRM, który zamierza napsuć... Czytaj więcej...
CRM czy SFA? Do czego służą systemy Sales Force Automation?
W przeciwieństwie do CRM, termin SFA nie jest w Polsce dobrze znany. Mgliste, aczkolwiek bardzo chwytliwe marketingowo pojęcie Sales Force... Czytaj więcej...
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...