Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

SugarCRM, a efektywna sprzedaż

W ramach konferencji Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM zaplanowano cztery wystąpienia specjalistów w zakresie metodologii sprzedaży, projektowania procesów biznesowych oraz wdrażania systemu SugarCRM:

  • Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM (Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland),
  • Modern CRM. User adoption challenge. (Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.),
  • Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM (Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group),
  • Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM (Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group).

Celem każdego z nich będzie przybliżenie uczestnikom konferencji problematyki zarządzania sprzedażą w firmie oraz przedstawienie możliwości najnowocześniejszych systemów CRM (na przykładzie SugarCRM) wspierających procesy sprzedażowe. Oczywiście podczas konferencji nie zabraknie również miejsca na otwartą dyskusję, kawę i lunch dla wszystkich gości. Szczegółowe informacje o wydarzeniu, jego agendzie, a także prelegentach można znaleźć na stronie organizatora konferencji, firmy eVolpe Consulting Group.

Jak się zapisać?

Konferencja Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM odbędzie się 27 października 2015 roku w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia i zarejestrować się jako uczestnik. Gorąco polecam!

Przeczytaj również:


  • Brak komentarzy
Dodaj komentarz



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Również na stronie:

  • Systemy CRM poniedziałek, 22, sierpień 2016

    Dobry system CRM to coś więcej niż prosta baza klientów czy rejestr prowadzonych z nimi rozmów telefonicznych. Jako, że CRM to podstawowe narzędzie pracy pracowników działu handlowego,...

  • Sprzedaż i marketing niedziela, 14, czerwiec 2015

    O pozyskaniu klienta często decyduje kilka pierwszych sekund jego obecności na firmowej stronie internetowej. Szybkie dostarczenie mu wszelkich informacji, jakich potrzebuje (np. poprzez odpowiedź...

  • Systemy CRM wtorek, 21, listopad 2017

    Wdrożenie oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami bardzo często rozpoczynamy od poszukiwania najlepszego dostępnego systemu CRM. Jeszcze kilka lat temu takie podejście wydawało się...