Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

SugarCRM, a efektywna sprzedaż

W ramach konferencji Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM zaplanowano cztery wystąpienia specjalistów w zakresie metodologii sprzedaży, projektowania procesów biznesowych oraz wdrażania systemu SugarCRM:

  • Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM (Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland),
  • Modern CRM. User adoption challenge. (Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.),
  • Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM (Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group),
  • Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM (Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group).

Celem każdego z nich będzie przybliżenie uczestnikom konferencji problematyki zarządzania sprzedażą w firmie oraz przedstawienie możliwości najnowocześniejszych systemów CRM (na przykładzie SugarCRM) wspierających procesy sprzedażowe. Oczywiście podczas konferencji nie zabraknie również miejsca na otwartą dyskusję, kawę i lunch dla wszystkich gości. Szczegółowe informacje o wydarzeniu, jego agendzie, a także prelegentach można znaleźć na stronie organizatora konferencji, firmy eVolpe Consulting Group.

Jak się zapisać?

Konferencja Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM odbędzie się 27 października 2015 roku w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia i zarejestrować się jako uczestnik. Gorąco polecam!

Przeczytaj również:


  • Brak komentarzy
Dodaj komentarz
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Dekalog użytkownika systemu CRM
Posiadasz system CRM, który jednak nie przynosi Twojej firmie spodziewanych korzyści? Oprogramowanie zamiast porządkować i usprawniać twoją... Czytaj więcej...
Sztuczna inteligencja w systemach CRM - w czym wyręczy nas w 2017 roku?
Wbrew pozorom, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat systemy informatyczne dla biznesu nie zmieniły się tak bardzo. Podobnie jak pod koniec lat... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Darmowy sposób na efektywną bazę klientów
Każda firma gromadzi informacje o swoich klientach - nie każda robi to jednak w sposób efektywny i bezpieczny. W dzisiejszym artykule pokażę jak... Czytaj więcej...
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Do czego służą systemy klasy CRM?
Czym są systemy CRM i dlaczego ich stosowanie zawsze pozytywnie wpływa na działania handlowe firmy? Otóż CRM (skrót od angielskiego pojęcia... Czytaj więcej...
Sztuczna inteligencja w systemach CRM - w czym wyręczy nas w 2017 roku?
Wbrew pozorom, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat systemy informatyczne dla biznesu nie zmieniły się tak bardzo. Podobnie jak pod koniec lat... Czytaj więcej...