Systemy CRM

Efektywna współpraca CRM i Marketing Automation

Systemy CRM oraz Marketing Automation są podstawowymi narzędziami pracy działów handlowych wielu firm. W niektórych obszarach ich funkcje zdają się pokrywać, stąd bardzo istotne jest aby oba rozwiązania właściwie wykorzystywać w procesie pozyskania klienta i sprzedaży. To znaczy powiązać je ze sobą tak, aby nie wchodziły sobie w drogę, a współpracowały jak najefektywniej, wspierając handlowców i marketingowców w ich codziennych działaniach.

Czytaj więcej: Efektywna współpraca systemów CRM i Marketing Automation

Efektywne zarządzanie sprzedażą w SugarCRM

Jeśli zastanawiasz się jak efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi w swojej firmie, 27 października 2015 roku koniecznie odwiedź Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa). Odbędzie się tam ciekawa, a do tego bezpłatna konferencja w całości poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą przy pomocy systemu SugarCRM. Dlaczego warto wziąć w niej udział?

Czytaj więcej: Jak efektywnie zarządzać sprzedażą w SugarCRM?

Dlaczego warto wdrożyć CRM?

Badania pokazują, że coraz więcej firm zamierza w niedalekiej przyszłości sięgnąć po oprogramowanie klasy CRM, czyli system do zarządzania relacjami z klientami. I słusznie, prawidłowo wdrożone rozwiązania tej klasy pozwalają bowiem na osiągnięcie wielu korzyści, zarówno organizacyjnych, marketingowych, jak i finansowych.

Sprawdźmy dlaczego warto sięgnąć po system CRM i jakich efektów można spodziewać się po jego wdrożeniu.

Czytaj więcej: Dlaczego warto wdrożyć system CRM w firmie? Oto 5 powodów

Baza klientów w SuiteCRM

Każda firma gromadzi informacje o swoich klientach - nie każda robi to jednak w sposób efektywny i bezpieczny. W dzisiejszym artykule pokażę jak wykorzystać popularny, darmowy system SuiteCRM do stworzenia nowoczesnej bazy klientów, dostępnej z dowolnej lokalizacji, dowolnego urządzenia podłączonego do internetu, wyposażonego w przeglądarkę internetową.

Czytaj więcej: Darmowy sposób na efektywną bazę klientów
CRM dla leniwych: Kanban w dziale sprzedaży
Wielu handlowców nie mających doświadczenia z systemami CRM (ja też nie wiem jak to możliwe) żyje w przeświadczeniu, że wdrożenie narzędzia... Czytaj więcej...
Dekalog użytkownika systemu CRM
Posiadasz system CRM, który jednak nie przynosi Twojej firmie spodziewanych korzyści? Oprogramowanie zamiast porządkować i usprawniać twoją... Czytaj więcej...
Sztuczna inteligencja w systemach CRM - w czym wyręczy nas w 2017 roku?
Wbrew pozorom, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat systemy informatyczne dla biznesu nie zmieniły się tak bardzo. Podobnie jak pod koniec lat... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Dlaczego warto wdrożyć system CRM w firmie? Oto 5 powodów
Badania pokazują, że coraz więcej firm zamierza w niedalekiej przyszłości sięgnąć po oprogramowanie klasy CRM, czyli system do zarządzania... Czytaj więcej...
Dekalog użytkownika systemu CRM
Posiadasz system CRM, który jednak nie przynosi Twojej firmie spodziewanych korzyści? Oprogramowanie zamiast porządkować i usprawniać twoją... Czytaj więcej...
CRM czy SFA? Do czego służą systemy Sales Force Automation?
W przeciwieństwie do CRM, termin SFA nie jest w Polsce dobrze znany. Mgliste, aczkolwiek bardzo chwytliwe marketingowo pojęcie Sales Force... Czytaj więcej...
10 najlepszych darmowych systemów CRM (cz. 2)
Na rynku oprogramowania typu CRM jest na pęczki. Opensource'owych systemów CRM, czyli takich, które możemy swobodnie rozwijać i które dostępne... Czytaj więcej...
vTiger CRM: 3 funkcje, których na pewno nie użyjesz
vTiger w wersji 6.0 to CRM o bodaj największej funkcjonalności spośród wszystkich dostępnych na rynku darmowych systemów do zarządzania... Czytaj więcej...