Narzędzia pracy grupowej

Evernote - więcej niż notatnik

Żadnego pracownika biurowego chyba nie trzeba przekonywać o tym, jak wiele znaczą dobre notatki. Wiedzą to także studenci oraz osoby, które wdrażają się w obowiązki w nowym miejscu pracy, codziennie ucząc się czegoś nowego. Notes prowadzić jednak bardzo trudno: pozyskiwane informacje zapisujemy zazwyczaj w dużym pośpiechu, w sposób nieuporządkowany. Z pewnością nie ułatwia to późniejszego korzystania z notatek. Z tego powodu warto wspomóc się komputerowym oprogramowaniem do robienia notatek, takim jak Evernote. Dzięki niemu stworzymy świetną, wygodną bazę wiedzy (umożliwiającą m.in. katalogowanie i przeszukiwanie) - zarówno dla siebie jak i (dzięki wbudowanej opcji pracy grupowej) dla współpracowników bądź kolegów ze szkolnej ławy.

Narzędzia pracy grupowej

Jeszcze dekadę temu praca zespołowa w typowym biurze była w zasadzie niemożliwa. Ze względu na brak odpowiednich narzędzi, desygnowany do wykonania danego zadania zespół nie mógł pracować wspólnie (no, chyba że siedząc nad jednym monitorem bądź kartką papieru). Pracę trzeba było najpierw podzielić, tak aby każdy z pracowników mógł zająć się własnym wycinkiem całego projektu. Takie rozwiązanie nie jest jednak dobrym przykładem pracy zespołowej. Co gorsze, jest ono wysoce nieefektywne. Szkoda więc, że w wielu firmach nadal się je stosuje. Tym bardziej, że na rynku istnieje mnóstwo narzędzi ułatwiających pracę w grupie. I to zupełnie darmowych.


  • Narzędzia pracy grupowej poniedziałek, 10, kwiecień 2017

    Mimo, że na rynku dostępna jest cała masa wyspecjalizowanego oprogramowania wspierającego prowadzenie biznesu, wielu przedsiębiorców w dalszym ciągu chętniej sięga po rozwiązania...

  • Narzędzia pracy grupowej wtorek, 12, grudzień 2017

    Odkąd w Polsce pojawiło się Gadu-Gadu (wyparte później przez Skype'a, Messengera, SnapChata i masę innych komunikatorów mniej lub bardziej związanych z Social Media) ludzie błyskawicznie...

  • Narzędzia pracy grupowej czwartek, 21, listopad 2013

    Jeszcze dekadę temu praca zespołowa w typowym biurze była w zasadzie niemożliwa. Ze względu na brak odpowiednich narzędzi, desygnowany do wykonania danego zadania zespół nie mógł pracować...

  • Narzędzia pracy grupowej poniedziałek, 07, wrzesień 2015

    Telekonferencje to nieodłączny element współczesnego biznesu. Dzięki nim działania takie jak negocjacje handlowe czy spotkania projektowe można skutecznie prowadzić w trybie zdalnym - bez...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Zapraszam również na mój nowy blog: piotrrawski.pl

Również na stronie:

  • Marketing piątek, 13, marzec 2015

    Mówi się, że obraz niesie w sobie kilkakrotnie więcej treści niż tekst. Dodatkowo, jest znacznie lepiej zauważalny. Nic więc dziwnego, że dzisiejszy marketing tak chętnie wykorzystuje...

  • Analityka i procesy czwartek, 25, luty 2016

    Współczesny biznes to sfera, w której szczególną rolę odgrywa informacja. I to informacja odpowiednio przygotowana - taka, którą można szybko i łatwo przekuć w wartościową wiedzę...

  • Zarządzanie projektami i zasobami sobota, 16, maj 2015

    Wszystkim pracodawcom zależy na tym, aby ich kadra posiadała wysokie, sukcesywnie rozwijane kwalifikacje. W związku z tym, wiele firm wspomaga swoich pracowników w zdobywaniu wiedzy wysyłając...