Firmowa strona internetowa

Śledzenie użytkowników strony WWW

Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno bezpośrednich (np. zakupy online), jak i pośrednich (np. zainteresowanie produktem lub usługą). Niestety nie zawsze tak się dzieje. Bardzo często odwiedzający witrynę zachowują się na niej zupełnie inaczej niż byśmy sobie tego życzyli. Co gorsze, zwykle nie wiemy co tak naprawdę robią - popularne statystyki (np. Google Analytics) tej wiedzy bowiem nie dają.

Na szczęście istnieją narzędzia, takie jak Inspectlet, które są w stanie pomóc, dokładnie prezentując zachowania użytkowników strony WWW - m.in. w formie nagrań wideo. To prawdziwa skarbnica wiedzy o odwiedzających, a zarazem materiał pozwalający na znaczną poprawę efektywności witryny.

Najlepsze kreatory stron WWW 2017

Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli stronę internetową zbudujemy za jego pomocą własnymi siłami, generator może być źródłem znacznych oszczędności. Nic dziwnego, że kreatory stron WWW cieszą się tak dużą popularnością - o czym świadczą m.in. liczne i burzliwe komentarze pod moim artykułem 5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW z 2014 roku.

W dzisiejszym wpisie "na warsztat" biorę trzy bardzo dobre narzędzia tego typu: WIX, Site123 oraz polski WebWave CMS. Który z nich sprawdzi się do budowy prostej strony WWW, a który do prowadzenia sklepu internetowego? Sprawdźmy.

Kreator stron WWW mamfirme.pl

Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z poczty elektronicznej. Tymczasem, według najnowszych badań aż 80% z nas poszukuje firm, produktów i usług właśnie w internecie. Dla firmy nieobecność w sieci stanowi więc ogromny problem - oznacza bowiem utratę wielu szans sprzedaży, które wykorzysta ktoś inny, działający w internecie.

Problem ten można na szczęście szybko i łatwo rozwiązać - m.in. za pomocą usług takich jak mamfirme.pl, której poświęcę dzisiejszy wpis.

mPower Focus - interaktywny popup na stronie WWW

Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy promocji), tak aby przykuwał uwagę odwiedzających. Nie jest to sprawą prostą, zwłaszcza, że współczesne witryny wypełnione są po brzegi treścią i krzykliwymi grafikami - trudno więc upchnąć na nich coś jeszcze. Z pomocą przychodzi mPower Focus - interaktywne okienko popup zintegrowane z darmowym systemem marketing automation. Czy warto je wypróbować?


Co to jest system CRM? Rodzaje i przykłady rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami
O systemach CRM wiele się mówi i pisze, jednak nie zawsze tylko i wyłącznie prawdę. Zastosowanie oprogramowania tej klasy w biznesie jest bowiem... Czytaj więcej...
Jakim systemem wspierać Zarządzanie przez Cele (MBO)?
Proces Zarządzania przez Cele (MbO – Management by Objectives) mimo, że de facto kończy się oceną realizacji celów, różni się od Oceny... Czytaj więcej...
fsDesk - recepta na skuteczną obsługę serwisową
Serwis należy do tej grupy usług, które bardzo cenią konsumenci, a za którymi - delikatnie mówiąc - nie przepadają producenci i... Czytaj więcej...
Wanda - inteligentny tłumacz dla zespołów międzynarodowych
Wanda to opracowany przez Unit4 cyfrowy asystent dla przedsiębiorstw, wprowadzony na rynek na początku zeszłego roku. To pierwsze tego typu... Czytaj więcej...
Monitorowanie firmowej strony WWW - dlaczego jest konieczne?
Monitoring strony internetowej to usługa, która kosztuje bardzo niewiele (bądź wcale), a może uchronić naszą firmę przed ogromnymi stratami.... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Kiedy płacić za Google Maps?
Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie... Czytaj więcej...
Darmowy sposób na efektywną bazę klientów
Każda firma gromadzi informacje o swoich klientach - nie każda robi to jednak w sposób efektywny i bezpieczny. W dzisiejszym artykule pokażę jak... Czytaj więcej...
POS - systemy dla handlu i restauracji
Zamówienia w restauracji można przyjmować na karteczkach, wartość zakupów w małym sklepie spożywczym obliczać na kalkulatorze, a... Czytaj więcej...
Gdzie najlepiej wykupić domenę internetową?
Uruchamiając w internecie stronę internetową, platformę usługową, portal czy bloga, stajemy przed koniecznością rejestracji domeny... Czytaj więcej...
Do czego służą systemy klasy CRM?
Czym są systemy CRM i dlaczego ich stosowanie zawsze pozytywnie wpływa na działania handlowe firmy? Otóż CRM (skrót od angielskiego pojęcia... Czytaj więcej...