Marketing

Monitorowanie firmowej strony WWW

Monitoring strony internetowej to usługa, która kosztuje bardzo niewiele (bądź wcale), a może uchronić naszą firmę przed ogromnymi stratami. Stratami finansowymi i wizerunkowymi - wynikającymi z niedostępności strony np. z powodu awarii, ataku hakerskiego bądź innej przyczyny. Na czym polega i jak zabezpieczyć swoją witrynę?

Kreator stron WWW Webwave CMS

Ofert na wykonanie strony internetowej można znaleźć w sieci całe mnóstwo. Większość z nich wydaje się być całkiem przystępna - własną wizytówkę w internecie można mieć już nawet za kilkaset złotych. Tu pojawia się jednak sporo pytań: Czy witryna będzie na bieżąco aktualizowana pod kątem zagrożeń pojawiających się w internecie? Kto i na jakich zasadach będzie w razie potrzeby modyfikował jej treść? Co jeśli będziemy chcieli zmienić nasze logo bądź dane kontaktowe?

Podobnych wątpliwości unikniemy tworząc i utrzymując firmową stronę WWW własnymi siłami. Dzięki nowoczesnym kreatorom witryn internetowych zbudujemy profesjonalną sieciową wizytówkę w pełni samodzielnie - bez konieczności kodowania, a jej późniejsza edycja będzie przyjemnością.

Kreator stron WWW Webwave CMS

Chociaż zawodowo nigdy nie zajmowałem się tworzeniem stron WWW, mam na swoim koncie co najmniej kilka (moim zdaniem całkiem udanych) ich realizacji. Budując serwisy internetowe stosowałem różne metody - zarówno pracując u podstaw (czysty HTML/CSS/PHP), jak i wspomagając się gotowym oprogramowaniem (np. systemem blogowym Blogger czy opensource'owymi CMSami Joomla!, Drupal bądź Wordpress).

Każde z tych rozwiązań ma niewątpliwie mnóstwo zalet, jednak najszybszy efekt - w postaci atrakcyjnej, profesjonalnej firmowej strony internetowej (utworzonej wcześniej w oparciu o system Wordpress) - osiągnąłem zupełnie inaczej: za pomocą nowej odsłony cenionego internetowego kreatora stron WWW WebWave CMS. I to wszystko za pomocą graficznego edytora - bez najmniejszej ingerencji w kod HTML czy CSS. Poniżej przedstawiam szczegóły mojego testu.

Jak przenieść domenę WWW?

Za domenę internetową nie warto przepłacać. To jedynie adres naszej witryny, który będzie działał tak samo dobrze zarówno w abonamencie za 1 zł, jak i za 200 zł. Mimo to, rozbieżności w opłatach pobieranych przez rejestratorów domen są ogromne, czasem dochodząc nawet do kilkuset procent. Na szczęście, z usług drogiego dostawcy można zrezygnować, przenosząc domenę do innego operatora - co dziś pokażę na swoim przykładzie.




Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Również na stronie:

  • Sprzedaż i marketing sobota, 29, lipiec 2017

    Jeśli nie ma cię w internecie, nie istniejesz - tę zasadę współczesnego marketingu zna chyba każdy. Pytanie czy rzeczywiście wykorzystujemy ją na co dzień - czy jesteśmy świadomi tego jak...

  • Firmowa strona internetowa niedziela, 27, kwiecień 2014

    Często zależy nam, aby nowo napisany artykuł na naszej stronie internetowej stał się szybko dostępny w wynikach wyszukiwania Google. Aby było to możliwe, naszą stronę internetową z nową...

  • Firmowa strona internetowa wtorek, 19, wrzesień 2017

    Chociaż zawodowo nigdy nie zajmowałem się tworzeniem stron WWW, mam na swoim koncie co najmniej kilka (moim zdaniem całkiem udanych) ich realizacji. Budując serwisy internetowe stosowałem...