Marketing

Śledzenie użytkowników strony WWW

Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno bezpośrednich (np. zakupy online), jak i pośrednich (np. zainteresowanie produktem lub usługą). Niestety nie zawsze tak się dzieje. Bardzo często odwiedzający witrynę zachowują się na niej zupełnie inaczej niż byśmy sobie tego życzyli. Co gorsze, zwykle nie wiemy co tak naprawdę robią - popularne statystyki (np. Google Analytics) tej wiedzy bowiem nie dają.

Na szczęście istnieją narzędzia, takie jak Inspectlet, które są w stanie pomóc, dokładnie prezentując zachowania użytkowników strony WWW - m.in. w formie nagrań wideo. To prawdziwa skarbnica wiedzy o odwiedzających, a zarazem materiał pozwalający na znaczną poprawę efektywności witryny.

Czytaj więcej: Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?

Najlepsze kreatory stron WWW 2017

Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli stronę internetową zbudujemy za jego pomocą własnymi siłami, generator może być źródłem znacznych oszczędności. Nic dziwnego, że kreatory stron WWW cieszą się tak dużą popularnością - o czym świadczą m.in. liczne i burzliwe komentarze pod moim artykułem 5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW z 2014 roku.

W dzisiejszym wpisie "na warsztat" biorę trzy bardzo dobre narzędzia tego typu: WIX, Site123 oraz polski WebWave CMS. Który z nich sprawdzi się do budowy prostej strony WWW, a który do prowadzenia sklepu internetowego? Sprawdźmy.

Czytaj więcej: Najlepsze kreatory stron WWW 2017 - porównanie

Programy do e-mail trackingu

Konia z rzędem temu, kto po wysłaniu ważnego e-maila nie zastanawia się czy jego wiadomość na pewno dotarła do adresata i czy zainteresowany zdążył ją już przeczytać. Każdy z nas z pewnością nie raz doświadczył tego typu sytuacji. Niepewności i stresów można jednak w prosty sposób uniknąć - i to zupełnie bezpłatnie. Istnieją bowiem darmowe usługi i narzędzia, dzięki którym błyskawicznie dowiemy się czy adresat otrzymał i przeczytał naszego e-maila - niezależnie od dostawcy poczty elektronicznej i wykorzystywanego przez nas klienta pocztowego. Sprawdźmy jak działają.

Czytaj więcej: Jak sprawdzić czy Twój e-mail został przeczytany? Wszystko o e-mail...

Kreator stron WWW mamfirme.pl

Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z poczty elektronicznej. Tymczasem, według najnowszych badań aż 80% z nas poszukuje firm, produktów i usług właśnie w internecie. Dla firmy nieobecność w sieci stanowi więc ogromny problem - oznacza bowiem utratę wielu szans sprzedaży, które wykorzysta ktoś inny, działający w internecie.

Problem ten można na szczęście szybko i łatwo rozwiązać - m.in. za pomocą usług takich jak mamfirme.pl, której poświęcę dzisiejszy wpis.

Czytaj więcej: Firmowa strona internetowa w 15 minut: test kreatora stron WWW...
Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...
Najlepsze kreatory stron WWW 2017 - porównanie
Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli... Czytaj więcej...
Jak sprawdzić czy Twój e-mail został przeczytany? Wszystko o e-mail trackingu
Konia z rzędem temu, kto po wysłaniu ważnego e-maila nie zastanawia się czy jego wiadomość na pewno dotarła do adresata i czy zainteresowany... Czytaj więcej...
Firmowa strona internetowa w 15 minut: test kreatora stron WWW mamfirme.pl
Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z... Czytaj więcej...
Mautic's mPower Focus - czyli jak przykuć uwagę czytelników na stronie WWW?
Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy... Czytaj więcej...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Tego nie może zabraknąć na firmowej stronie WWW
Dziś niemal każda firma ma w internecie swoją wizytówkę - stronę WWW. I słusznie - jest to bowiem jeden z najłatwiejszych sposobów na... Czytaj więcej...
Cechy dobrej firmowej strony internetowej
Czym powinna charakteryzować się dobra firmowa strona internetowa? Przede wszystkim witryna tego typu powinna być czytelna i prosta w obsłudze -... Czytaj więcej...
Kiedy płacić za Google Maps?
Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie... Czytaj więcej...
Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...
5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW
Brak umiejętności i pieniędzy nie może być już dłużej wytłumaczeniem dla firm, które nie posiadają własnej wizytówki w internecie.... Czytaj więcej...