Marketing

Szybka indeksacja strony przez Google

Często zależy nam, aby nowo napisany artykuł na naszej stronie internetowej stał się szybko dostępny w wynikach wyszukiwania Google. Aby było to możliwe, naszą stronę internetową z nową zawartością musi odwiedzić robot Google - program komputerowy, który pełza po czeluściach internetu aktualizując informacje o poszczególnych witrynach WWW. Co zrobić aby trafił on na naszą stronę szybciej?

Generatory stron WWW

Brak umiejętności i pieniędzy nie może być już dłużej wytłumaczeniem dla firm, które nie posiadają własnej wizytówki w internecie. Wszystko dzięki darmowym generatorom stron WWW, dzięki którym w kilka minut, bezpłatnie utworzymy nasze miejsce w globalnej sieci - atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne. Bardzo łatwo - bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy informatycznej. Wystarczy odrobina dobrych chęci.

Przyjrzyjmy się najlepszym dostępnym obecnie bezpłatnym kreatorom stron internetowych.

Kiedy płacić za Google Maps?

Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie wykorzystywać - np. do prezentacji adresu firmy na jej stronie internetowej. Wbudowanie Google Maps w swoją witrynę bądź tworzoną aplikację jest jak najbardziej możliwe dzięki specjalnemu zestawowi narzędzi dla developerów - Google Maps API. Dla wielu zastosowań narzędzia te są w pełni darmowe. Należy jednak pamiętać, że za Mapy Google czasami trzeba jednak zapłacić. Sprawdźmy kiedy.

Najważniejsze elementy firmowej strony WWW

Dziś niemal każda firma ma w internecie swoją wizytówkę - stronę WWW. I słusznie - jest to bowiem jeden z najłatwiejszych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Aby jednak firmowa strona była skuteczna - tj. spełniała swoje zadanie, musi zawierać kilka istotnych elementów. Oto osiem, naszym zdaniem, najważniejszych.

WebWave - profesjonalna strona WWW w jedno popołudnie
Chociaż zawodowo nigdy nie zajmowałem się tworzeniem stron WWW, mam na swoim koncie co najmniej kilka (moim zdaniem całkiem udanych) ich... Czytaj więcej...
Jak przenieść domenę internetową do innego (tańszego) operatora?
Za domenę internetową nie warto przepłacać. To jedynie adres naszej witryny, który będzie działał tak samo dobrze zarówno w abonamencie za 1... Czytaj więcej...
Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...
Mautic's mPower Focus - czyli jak przykuć uwagę czytelników na stronie WWW?
Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy... Czytaj więcej...
Cała prawda o SEO - czy warto w nie inwestować?
Każdemu posiadaczowi strony internetowej zależy na tym, aby była ona prezentowana w wynikach wyszukiwania Google jak najwyżej - najlepiej na... Czytaj więcej...
Gdzie znaleźć darmowe grafiki do użytku komercyjnego?
Mówi się, że obraz niesie w sobie kilkakrotnie więcej treści niż tekst. Dodatkowo, jest znacznie lepiej zauważalny. Nic więc dziwnego, że... Czytaj więcej...
Jak usunąć domenę z listy spamowej?
Podstawą współczesnej komunikacji w biznesie, oprócz spotkań bezpośrednich i rozmów telefonicznych, jest korespondencja mailowa. Każdy z nas... Czytaj więcej...