Firmowa strona internetowa

Śledzenie użytkowników strony WWW

Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno bezpośrednich (np. zakupy online), jak i pośrednich (np. zainteresowanie produktem lub usługą). Niestety nie zawsze tak się dzieje. Bardzo często odwiedzający witrynę zachowują się na niej zupełnie inaczej niż byśmy sobie tego życzyli. Co gorsze, zwykle nie wiemy co tak naprawdę robią - popularne statystyki (np. Google Analytics) tej wiedzy bowiem nie dają.

Na szczęście istnieją narzędzia, takie jak Inspectlet, które są w stanie pomóc, dokładnie prezentując zachowania użytkowników strony WWW - m.in. w formie nagrań wideo. To prawdziwa skarbnica wiedzy o odwiedzających, a zarazem materiał pozwalający na znaczną poprawę efektywności witryny.

Czytaj więcej: Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?

Najlepsze kreatory stron WWW 2017

Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli stronę internetową zbudujemy za jego pomocą własnymi siłami, generator może być źródłem znacznych oszczędności. Nic dziwnego, że kreatory stron WWW cieszą się tak dużą popularnością - o czym świadczą m.in. liczne i burzliwe komentarze pod moim artykułem 5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW z 2014 roku.

W dzisiejszym wpisie "na warsztat" biorę trzy bardzo dobre narzędzia tego typu: WIX, Site123 oraz polski WebWave CMS. Który z nich sprawdzi się do budowy prostej strony WWW, a który do prowadzenia sklepu internetowego? Sprawdźmy.

Czytaj więcej: Najlepsze kreatory stron WWW 2017 - porównanie

Kreator stron WWW mamfirme.pl

Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z poczty elektronicznej. Tymczasem, według najnowszych badań aż 80% z nas poszukuje firm, produktów i usług właśnie w internecie. Dla firmy nieobecność w sieci stanowi więc ogromny problem - oznacza bowiem utratę wielu szans sprzedaży, które wykorzysta ktoś inny, działający w internecie.

Problem ten można na szczęście szybko i łatwo rozwiązać - m.in. za pomocą usług takich jak mamfirme.pl, której poświęcę dzisiejszy wpis.

Czytaj więcej: Firmowa strona internetowa w 15 minut: test kreatora stron WWW...

mPower Focus - interaktywny popup na stronie WWW

Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy promocji), tak aby przykuwał uwagę odwiedzających. Nie jest to sprawą prostą, zwłaszcza, że współczesne witryny wypełnione są po brzegi treścią i krzykliwymi grafikami - trudno więc upchnąć na nich coś jeszcze. Z pomocą przychodzi mPower Focus - interaktywne okienko popup zintegrowane z darmowym systemem marketing automation. Czy warto je wypróbować?

Czytaj więcej: Mautic's mPower Focus - czyli jak przykuć uwagę czytelników na...
Jak skutecznie analizować zachowanie użytkowników na stronie WWW?
Strona WWW (rozumiana również jako serwis internetowy) może, a wręcz powinna być dla firmy źródłem ogromnych korzyści - zarówno... Czytaj więcej...
Najlepsze kreatory stron WWW 2017 - porównanie
Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli... Czytaj więcej...
Firmowa strona internetowa w 15 minut: test kreatora stron WWW mamfirme.pl
Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z... Czytaj więcej...
Mautic's mPower Focus - czyli jak przykuć uwagę czytelników na stronie WWW?
Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy... Czytaj więcej...
Jak sprawdzić popularność strony internetowej konkurencji?
Łatwo jest śledzić statystyki własnej strony internetowej. Znacznie trudniej zdobyć dane dotyczące cudzej witryny - np. konkurencji. Nie jest... Czytaj więcej...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Jak zmusić Google do szybkiej indeksacji strony?
Często zależy nam, aby nowo napisany artykuł na naszej stronie internetowej stał się szybko dostępny w wynikach wyszukiwania Google. Aby było... Czytaj więcej...
Jak prowadzić firmowego bloga?
Coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie własnego bloga. I słusznie, statystyki wyraźnie wskazują bowiem, że przedsiębiorstwa... Czytaj więcej...
Tego nie może zabraknąć na firmowej stronie WWW
Dziś niemal każda firma ma w internecie swoją wizytówkę - stronę WWW. I słusznie - jest to bowiem jeden z najłatwiejszych sposobów na... Czytaj więcej...
5 najlepszych darmowych generatorów stron WWW
Brak umiejętności i pieniędzy nie może być już dłużej wytłumaczeniem dla firm, które nie posiadają własnej wizytówki w internecie.... Czytaj więcej...
Google Analytics: Dlaczego warto śledzić statystyki firmowej strony WWW?
Głównym zadaniem firmowej strony WWW jest zazwyczaj pełnienie funkcji wizytówki przedsiębiorstwa w internecie. Reklamy, która przyciągnęłoby... Czytaj więcej...