Firmowa strona internetowa

Monitorowanie firmowej strony WWW

Monitoring strony internetowej to usługa, która kosztuje bardzo niewiele (bądź wcale), a może uchronić naszą firmę przed ogromnymi stratami. Stratami finansowymi i wizerunkowymi - wynikającymi z niedostępności strony np. z powodu awarii, ataku hakerskiego bądź innej przyczyny. Na czym polega i jak zabezpieczyć swoją witrynę?

Kreator stron WWW Webwave CMS

Ofert na wykonanie strony internetowej można znaleźć w sieci całe mnóstwo. Większość z nich wydaje się być całkiem przystępna - własną wizytówkę w internecie można mieć już nawet za kilkaset złotych. Tu pojawia się jednak sporo pytań: Czy witryna będzie na bieżąco aktualizowana pod kątem zagrożeń pojawiających się w internecie? Kto i na jakich zasadach będzie w razie potrzeby modyfikował jej treść? Co jeśli będziemy chcieli zmienić nasze logo bądź dane kontaktowe?

Podobnych wątpliwości unikniemy tworząc i utrzymując firmową stronę WWW własnymi siłami. Dzięki nowoczesnym kreatorom witryn internetowych zbudujemy profesjonalną sieciową wizytówkę w pełni samodzielnie - bez konieczności kodowania, a jej późniejsza edycja będzie przyjemnością.

Kreator stron WWW Webwave CMS

Chociaż zawodowo nigdy nie zajmowałem się tworzeniem stron WWW, mam na swoim koncie co najmniej kilka (moim zdaniem całkiem udanych) ich realizacji. Budując serwisy internetowe stosowałem różne metody - zarówno pracując u podstaw (czysty HTML/CSS/PHP), jak i wspomagając się gotowym oprogramowaniem (np. systemem blogowym Blogger czy opensource'owymi CMSami Joomla!, Drupal bądź Wordpress).

Każde z tych rozwiązań ma niewątpliwie mnóstwo zalet, jednak najszybszy efekt - w postaci atrakcyjnej, profesjonalnej firmowej strony internetowej (utworzonej wcześniej w oparciu o system Wordpress) - osiągnąłem zupełnie inaczej: za pomocą nowej odsłony cenionego internetowego kreatora stron WWW WebWave CMS. I to wszystko za pomocą graficznego edytora - bez najmniejszej ingerencji w kod HTML czy CSS. Poniżej przedstawiam szczegóły mojego testu.

Jak przenieść domenę WWW?

Za domenę internetową nie warto przepłacać. To jedynie adres naszej witryny, który będzie działał tak samo dobrze zarówno w abonamencie za 1 zł, jak i za 200 zł. Mimo to, rozbieżności w opłatach pobieranych przez rejestratorów domen są ogromne, czasem dochodząc nawet do kilkuset procent. Na szczęście, z usług drogiego dostawcy można zrezygnować, przenosząc domenę do innego operatora - co dziś pokażę na swoim przykładzie.


Jak nowocześnie informatyzować przedsiębiorstwo? Digitalizacja firmy z systemem ERP
Technologie informatyczne od początku swojego istnienia wspierają biznes - dzięki czemu same od kilku dziesięcioleci mają okazję dynamicznie... Czytaj więcej...
Systemy ERP - korzyści dla małych i średnich firm
Coroczne badania GUS pokazują, że większość przedsiębiorców w naszym kraju w dalszym ciągu nie spieszy się z cyfrową transformacją swoich... Czytaj więcej...
Jak najłatwiej zarządzać zadaniami w firmie?
Większość polskich firm korzysta z pakietu Microsoft Office - w tym coraz częściej z jego najnowszej odsłony Office 365. Mało kto jednak zdaje... Czytaj więcej...
Co to jest system CRM? Rodzaje i przykłady rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami
O systemach CRM wiele się mówi i pisze, jednak nie zawsze tylko i wyłącznie prawdę. Zastosowanie oprogramowania tej klasy w biznesie jest bowiem... Czytaj więcej...
Jakim systemem wspierać Zarządzanie przez Cele (MBO)?
Proces Zarządzania przez Cele (MbO – Management by Objectives) mimo, że de facto kończy się oceną realizacji celów, różni się od Oceny... Czytaj więcej...


Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

WebWave - profesjonalna strona WWW w jedno popołudnie
Chociaż zawodowo nigdy nie zajmowałem się tworzeniem stron WWW, mam na swoim koncie co najmniej kilka (moim zdaniem całkiem udanych) ich... Czytaj więcej...
Kiedy płacić za Google Maps?
Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie... Czytaj więcej...
vTiger CRM: 3 funkcje, których na pewno nie użyjesz
vTiger w wersji 6.0 to CRM o bodaj największej funkcjonalności spośród wszystkich dostępnych na rynku darmowych systemów do zarządzania... Czytaj więcej...
Fakturownia.pl - czyli jak najłatwiej wystawić fakturę?
Wielu z nas wzbrania się przed założeniem własnej działalności gospodarczej - pomimo ciekawego pomysłu i dobrego biznesplanu. Częstymi... Czytaj więcej...
5 najlepszych narzędzi do monitorowania marki w internecie
Jeśli nie ma cię w internecie, nie istniejesz - tę zasadę współczesnego marketingu zna chyba każdy. Pytanie czy rzeczywiście wykorzystujemy... Czytaj więcej...