Reklama w internecie

Programy do obróbki filmów YouTube

Publikacja filmów na YouTube to prosty i darmowy sposób na szybkie dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów naszej firmy (o czym pisałem tutaj). Oczywiście, skuteczność materiału wideo zależy od jego treści oraz odpowiedniej jakości - przed publikacją filmów należy zadbać o ich odpowiednią obróbkę. W dzisiejszym artykule przedstawię kilka narzędzi do rejestracji i edycji wideo, z których sam korzystam przed ostatecznym zamieszczeniem materiałów w serwisie YouTube. Co ważne, każdy z programów jest darmowy i prosty w obsłudze.

YouTube w firmie

YouTube to darmowa platforma do publikowania materiałów wideo. Zna ją w zasadzie każdy, każdy może również z niej korzystać i zamieszczać własne filmy. Dlaczego by więc nie wykorzystać ogromnej popularności, jaką cieszy się YouTube, na potrzeby swojego biznesu? Przedstawiamy 10 przykładów wykorzystania YouTube'a w firmie.

Masowa wysyłka e-mail

Jest wiele powodów, dla których warto wysyłać korespondencję masową i newslettery do swoich klientów. Możliwość poinformowania o nowej ofercie firmy, promocjach, zmianach regulaminów, złożenia świątecznych życzeń - to tylko niektóre z nich.

W internecie istnieje sporo narzędzi do zarządzania kampaniami e-mail - zarówno komercyjnych, jak i bezpłatnych. Dziś skupimy się na tych drugich, prezentując dobre i darmowe sposoby na wysyłkę korespondencji masowej (w tym newslettera) do klientów.

Kiedy płacić za Google Maps?

Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie wykorzystywać - np. do prezentacji adresu firmy na jej stronie internetowej. Wbudowanie Google Maps w swoją witrynę bądź tworzoną aplikację jest jak najbardziej możliwe dzięki specjalnemu zestawowi narzędzi dla developerów - Google Maps API. Dla wielu zastosowań narzędzia te są w pełni darmowe. Należy jednak pamiętać, że za Mapy Google czasami trzeba jednak zapłacić. Sprawdźmy kiedy.


  • Reklama w internecie niedziela, 09, marzec 2014

    Na Mapach Google warto nie tylko się promować (umieszczając na nich lokalizację oraz informacje o swoim biznesie), warto je również czynnie wykorzystywać - np. do prezentacji adresu firmy na...

  • Firmowa strona internetowa piątek, 05, sierpień 2016

    Ponad 20% (a według niektórych danych niemal 50%) polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. 30% nie korzysta natomiast z poczty elektronicznej. Tymczasem, według...

  • Firmowa strona internetowa piątek, 11, listopad 2016

    Wykorzystanie kreatora stron WWW jest zdecydowanie najłatwiejszym sposobem na nowoczesną i funkcjonalną witrynę internetową. Dodatkowo, jeśli stronę internetową zbudujemy za jego pomocą...

  • Reklama w internecie piątek, 01, maj 2015

    Publikacja filmów na YouTube to prosty i darmowy sposób na szybkie dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów naszej firmy (o czym pisałem tutaj). Oczywiście, skuteczność materiału...



Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Również na stronie: