Marketing

mPower Focus - interaktywny popup na stronie WWW

Prowadząc firmową stronę internetową często zależy nam na wyeksponowaniu jej określonego fragmentu (np. formularza kontaktowego, oferty czy promocji), tak aby przykuwał uwagę odwiedzających. Nie jest to sprawą prostą, zwłaszcza, że współczesne witryny wypełnione są po brzegi treścią i krzykliwymi grafikami - trudno więc upchnąć na nich coś jeszcze. Z pomocą przychodzi mPower Focus - interaktywne okienko popup zintegrowane z darmowym systemem marketing automation. Czy warto je wypróbować?

Jak sprawdzić popularność strony WWW?

Łatwo jest śledzić statystyki własnej strony internetowej. Znacznie trudniej zdobyć dane dotyczące cudzej witryny - np. konkurencji. Nie jest to jednak niemożliwe. Dzięki kilku narzędziom opisanych w moim wpisie poznasz m.in. szacunkową wielkość odwiedzin dowolnej strony internetowej, główne źródła jej odwiedzin, a także adresy linków przychodzących. To bezcenna wiedza!

Włamanie hakera na stronę internetową

Czasem po wpisaniu w przeglądarce adresu własnej strony internetowej można się wielce zdziwić i np. jej nie zastać. Bądź, co gorsze, zastać zupełnie inną o - delikatnie mówiąc - niepożądanej treści. Niekiedy może się również zdarzyć, że strona jest dostępna dla odwiedzających, jednak wykonuje operacje, których jej twórca nie przewidział. Takie bądź podobne symptomy oznaczają jedno - strona WWW została zhakowana i wymaga szybkiej reakcji jej administratorów.

W dzisiejszym wpisie opowiem o ataku, którego sam w ostatnim czasie doświadczyłem - o jego potencjalnych przyczynach, przebiegu i skutkach, a także przywracaniu strony do życia.

15 zasad pisania artykułów w internecie

W tradycyjnym ujęciu (np. w prasie) za dobry artykuł uważa się taki, który zainteresuje czytelnika, zachęci go do zapoznania się z innymi treściami tego samego autora czy redakcji, a w konsekwencji skłoni do sięgnięcia po kolejne wydanie. W internecie jest podobnie - poszczególne strony WWW rywalizują o uwagę odwiedzających, zabiegając o jak najdłuższe i jak najgłębsze wizyty.

Różnica polega na tym, że nie wszyscy odwiedzający strony internetowe to ludzie - są wśród nich również boty odpowiedzialne za automatyczną analizę treści w sieci, ich klasyfikację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Dobrym artykułem internetowym jest więc ten, który przypadnie do gustu obu rodzajom czytelników - zarówno ludziom, jak i komputerom. Dzięki poniższej liście 15 zasad pisania dobrych artykułów w internecie, dowiesz się jak pisać, aby zadowolić i jednych i drugich.




Piotr Rawski
Analityk Biznesowy, Project Manager. Entuzjasta rozwiązań IT dla biznesu.

Doradzam, optymalizuję procesy biznesowe i dobieram oprogramowanie do indywidualnych potrzeb. Wszystko po to, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy.
-> kontakt i współpraca

Również na stronie:

  • Sprzedaż i marketing sobota, 29, lipiec 2017

    Jeśli nie ma cię w internecie, nie istniejesz - tę zasadę współczesnego marketingu zna chyba każdy. Pytanie czy rzeczywiście wykorzystujemy ją na co dzień - czy jesteśmy świadomi tego jak...

  • Analityka i procesy czwartek, 25, luty 2016

    Współczesny biznes to sfera, w której szczególną rolę odgrywa informacja. I to informacja odpowiednio przygotowana - taka, którą można szybko i łatwo przekuć w wartościową wiedzę...

  • Systemy MRP/ERP czwartek, 30, sierpień 2018

    Coroczne badania GUS pokazują, że większość przedsiębiorców w naszym kraju w dalszym ciągu nie spieszy się z cyfrową transformacją swoich firm. Niestety dotyczy to przede wszystkim małych...